Il nuovo aggiornamento n. 6 per Microsoft Flight Simulator è stato ufficialmente rilasciato e c’è molto di più della soluzione fulminea con tempo soleggiato.
Il neo A320 che oscilla in crociera e la potenza eccessiva dei motori 787 dovrebbero essere riparati. Nel log delle modifiche completo di seguito sono elencati anche strumenti rotti e ulteriori miglioramenti ATC:
NAVIGATION
- Navblue data has been updated
- Navigation data date is now dynamically set in the avionics
ATC
- ATC window should now list the entire name of approaches
- ATC should respond to requests for changing an approach into an airport
- User should now have the option to request an IFR clearance in the air even if they have a flight plan entered / loaded in their GPS
- ATC should now respond to requests for changing runways while near / on approach to an airport
PLANES
- The Fly-by-wire bank oscillation has been fixed for the Airbus A320neo
- The overpowered engine of the Boeing 787-10 Dreamliner has been reduced
- Fixed broken plane instruments when switching to Metrics via the options menu
- Fixed cockpit interactions that were either getting mixed up or not working on 3rd party airplanes
- All liveries should now be accessible in game and properly loaded
WEATHER
- Lightning should no longer be triggered in clear skies
INPUT
- The sensitivity curve methodology has been adapted for the different inputs
MISC
- New temporal anti-aliasing (TAA), along with new sharpen filter using AMD FidelityFX CAS” falls into
Inoltre gli sviluppatori hanno annunciato nuovi update all SDK ufficiale che portera’ novita’ importanti sulla Console e sul Package Editor!
Ecco qui intanto il feedback snapshot
Intanto ASOBO e Microsoft hanno inziato a mandare gli inviti per la Wave 2 della VR CLOSED Beta ( per gli utenti con caschi non WindowsMixedReality) .
L’ecosistema del Marketplace è in costante aumento …. piu di 1000 richieste sono state inviate a Microsoft per essere inseriti nel marketplace (dai produttori 3rd party)!
Stay tuned ….
A cura di Merlo Fabio